הנטקה חוזרת לרחוב האולפן הכתום ותקלוט לייב של דיג’יי עידוג

הנטקה חוזרת לרחוב האולפן הכתום ותקלוט לייב של דיג’יי עידוג

הנטקה חוזרת לרחוב! החל מהשעה 22:00,.האולפן השקוף של רדיו נטקה יורד הכי נמוך שאפשר ומזמין את כולכם להתפלש בביצה המוזיקלית ולחגוג כמו נטקה אמיתית. תקלוט לייב של דיג'יי עידוג שינוגן אל תוך הלילה גם ברחוב וגם ברדיו של השכונה
28.07.2026 22:00
מיקום: קק''ל 195 מול רחבת הששון בר

תפריט נגישות