הנטקה חוזרת לרחוב האולפן הכתום ותקלוט לייב של דיג’יי עידוג

הנטקה חוזרת לרחוב האולפן הכתום ותקלוט לייב של דיג’יי עידוג

הנטקה חוזרת לרחוב!https://radionatka.netlify.app/ תקלוט לייב של דיג'יי עידוג שינוגן אל תוך הלילה גם ברחוב וגם ברדיו של השכונה החל מהשעה 22:00,.האולפן השקוף של רדיו נטקה יורד הכי נמוך שאפשר ומזמין את כולכם להתפלש בביצה המוזיקלית ולחגוג כמו נטקה אמיתית.
07.07.2026 22:00
מיקום: קק''ל 195 מול רחבת הששון בר
לפרטים

תפריט נגישות