“אורי זהר חוזר”

צלמנייה
האבות 63
19:30
חמישי
25.6.26
בשעה
19:30

קצת על האירוע

"אורי זהר חוזר" הוא סרט תיעודי העוקב אחר הבמאי, השחקן והיוצר אורי זהר, מהדמויות המשפיעות ביותר בקולנוע הישראלי. עשרות שנים לאחר שחזר בתשובה ופרש מעולם הבידור, זהר שב לעסוק ביצירה קולנועית ומביט מחדש על חייו, יצירותיו והבחירות שעיצבו את דרכו.

הסרט משלב קטעים מסרטיו האיקוניים לצד שיחות אישיות וחשופות, שבהן הוא מספר על ילדותו, אהבתו לקולנוע, הצלחתו הגדולה, החזרה בתשובה והמתח המתמשך בין עולם האמנות לעולם האמונה.

לאחר הקרנת הסרט יתקיים מפגש עם הבמאי יניב סגלוביץ', לשיחה על הסרט ותהליך היצירה.

25.6 | 19:30
צלמנייה - רחוב האבות 63, באר שבע
לפרטים ורכישת כרטיסים >> https://did.li/lVLOf
מספר המקומות מוגבל!

תפריט נגישות