שלום חנוך ותיסלם: שני מופעים בערב

אמפיפארק באר שבע
21:00
שבת
17.9.22
בשעה
21:00

קצת על האירוע

ערב מיוחד של שני מופעים מלאים על במה אחת. שלום חנוך ותיסלם יופיעו בנפרד וישתפו פעולה, במופע שיחנוך את האמפיפארק החדש בענק ! 
קונצרט הרוק של חנוך כולל את מיטב שיריו משנות הקריירה הארוכה והענפה שלו, קלאסיקות כמו "מחכים למשיח", "הדרכים הידועות", "אלימות", "ככה וככה", "אהבת נעורי", "נגד הרוח", ו"סוף עונת התפוזים" זוכות לביצועים ייחודים ומחודשים על הבמה, הבוערת באנרגיות המשתוללות של חנוך כפרפורמר וכמבצע.

אלבום הבכורה של תיסלם, ״רדיו חזק״, יצא ב-1981, הימם את תעשיית המוזיקה של ישראל, פרץ גבולות, ויצר סטנדרטים חדשים ברוק הישראלי. האלבום נמכר היטב ותיסלם זכתה בתואר להקת השנה .מאז הם הוציאו אלבומי זהב ופלטינה, כבשו כל פסגה אפשרית, התפרקו וחזרו להופיע. חבריה פיתחו קריירות סולו מצליחות ושיריה של הלהקה הפכו לנכסי צאן ברזל.
ההופעות של תיסלם הן חגיגת להיטים מתמשכת ונודעות באנרגיה הבלתי נידלית המשודרת מהבמה אל הקהל ובחזרה. לאחר סיבוב קיץ שכלל הופעות בקיסריה, בריכת הסולטן, לייב פארק, נהלל, בית גוברין בית גבריאל, היכל התרבות ת"א, שוני ועוד, יחד עם עשרות אלפי צופים נרגשים, מגיעה הלקה למופע שכולו רוקנרול בבאר שבע.

בדיקה

תפריט נגישות